Back from Out(back) - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu Back from Out(back) - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

Back from Out(back)

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 September 2005 | Australië, Port Augusta

Hay lieverds,

We hebben dit enorme continent daadwerkelijk doorkruisd met ons karretje!!! Het kostte halverwege de trip wel een kleine reparatie omdat we ineens een dikke vette olielek hadden... "Wat volgt daar voor streep op de weg onze auto?" Liters olie bijvullen en er vervolgens weer uit laten lopen werd een duur en moeizaam grapje. Zoals Jeroen al slim opmerkte konden we de olie beter meteen op de grond gooien..... Gelukkig bleek het in een half uurtje gefixed te zijn bij onze Super Held "de Mechanic"!!

In de rode dessert hebben we het hart van Australie bewonderd bij zonsondergang (Uluru) eromheen gewandeld, en geweldige wandelingen gemaakt bij Kata Tjuta en Kings Canyon. Wauw, Wauw, Wauw!!! (sorry, foto's later)

Verder kan ik vertellen dat het rijden door de dessert een enorm gave ervaring was!!

En trots op ons Bakkie!!!

Sorry, einde internettijd.

Liefs Karin

  • 11 September 2005 - 10:31

    Marrie:

    Hoi Karin,
    Rode aarde, kilometers lang....kom je dan nog mensen tegen of heb je het gevoel om alleen op de wereld te zijn? In ieder geval op de juiste moment een 'Super Held'...
    Nu de plaatjes nog.
    knuffel, marrie

  • 11 September 2005 - 13:41

    Beppie:

    Heyyy Kaatje

    Het leuke is om iedere keer weer te lezen hoe geweldig het daar is en dat je steeds weer even enthousiast bent! Ik heb nog niets gelezen waarover je niet enthousiast was.. (alleen de glibber wormen) kan ik me nog herinneren.
    Zeg, ga je die auto meenemen als souvenir??
    Trouwens ik heb gehoord dat onze ouders laatst weer eens bij gepraat zijn... Uhh dat zeg ik verkeerd want als die samen om tafel zitten raken ze nooit uitgepraat.
    Maar het moraal van het verhaal is, is dat ik wel verwacht dat je na deze speciale reis een keer bij mij op de koffie komt MET FOTO's!! Je mag de hele familie mee nemen. Lijkt me weer eens ouderwets gezellig!!
    Groetjes Beppie

  • 11 September 2005 - 13:43

    Beppie:

    Hier nog ff een vraagje:
    Kom je eigenlijk nog wel naar huis??????

  • 11 September 2005 - 20:04

    Annelie:

    Hey lieve Karin en Jeroen....wat moet dat een geweldige ervaring zijn geweest zo saampjes alleen in dat hele mooie verlaten gedeelte in jullie superauto. Ook wel een fijn idee dat jullie nu met zijn tweeen (wel achtervolgt door oliespoor) zijn op dat soort plekken...Genietze van de laatse maand en van het niks moeten leventje....Kus Annelie

  • 12 September 2005 - 12:19

    Krista:

    Hey karin,
    wat een geweldige tocht is dat he? Zo'n probleempje hadden wij ook, maar dan met benzine, haha! Ben nu in Thailand. Ook weer een geweldig land, maar toch o zo anders dan het down under!
    Liefs van Krista

  • 12 September 2005 - 12:23

    Hennie:

    Zand zand en nog eens zand,heeeel mooi wel erg zanderig.Maar met jou optimisme en vrolijkheid maakt het allemaal geen flaus aus.Ik geniet gewoon voor 100proc.mee. Geweldig meid!Knuffelsxxx Hennie

  • 13 September 2005 - 11:01

    Ingrid:

    Lieve Kaat!
    Dat jullie het zo naar de zin hebben dat jullie nauwelijks tijd hebben om te internetten is heerlijk, maar dat in dat grote Australië zo weinig computers zijn die ons wat prachtige foto's kunnen laten zien is minder leuk! Ik blijf hoopvol wachten!
    Liefs, mama

  • 20 September 2005 - 20:33

    Mart,:

    Lieve Karin en Jeroen,

    Het wonderbaarlijk karretje gaf het even op , maar heeft zich toch weer laten herstellen.
    Vandaag kwam ik in gesprek met iemand en het verhaal ging over jullie.
    Auto gekocht (Ford Falcon) enz.
    Haar zoon was negen maanden in Australië met een vriend en had ook een witte Ford Falcon.
    Deze hadden zij met veel moeite kunnen verkopen in de kelder van een parkeergarage in Sydney.
    Dit was eind juli en zij hadden kampeerspullen, eten en een tent er bij.
    Is dit toeval of waren zij dat? Het waren twee nederlandse jongens van 19 jaar en ze heten: Dories Weeda uit Sterksel en Piet Broos.
    www.australiauroundtrip.com.
    Ik ben benieuwd of die twee de vorige eigenaars waren van die auto?

    Liefs Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Augusta

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2005

Schoonheid!

08 Oktober 2005

Cash!!!

05 Oktober 2005

Gefinished bij Start....

23 September 2005

Het rondje bijna rond...

11 September 2005

Back from Out(back)
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 29708

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: