Gefinished bij Start.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu Gefinished bij Start.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

Gefinished bij Start....

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

05 Oktober 2005 | Australië, Sydney

Hallo lieverds!!

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve verjaardagsmailtjes!! Nu voel ik me, een paar dagen later, nog een keer 'n beetje jarig!! :)

En op dit moment kan ik jullie alleen even mee laten genieten van mijn verjaardag door te vertellen hoe deze bijzondere dag eruit zag. (En ik vertel dit met plezier want het was een superdag!)
's Ochtends werd ik door Jeroen verrast met het meest originele (en toch ook wel toepasselijke) verjaardagstaartje. Een vers-gesmeerde boterham met pindakaas met daarin een 24 getekend (met vingers) EN een lucifers in het midden! ;) En ja het is me gelukt om hem in 1 keer uit te blazen.
Hoewel de pindakaas ondertussen mijn neusgaten uitkwam was het toch een heerlijk taartje.... Maar vooral het meest bijzondere taartje!!

Daarna zijn we MT. BawBaw opgereden naar het topje (niet zo hoog hoor; ong.1400mtr.) Een skiedorpje wat nu totaal uitgestorven was. Ja, we vonden nog een paar vlokjes sneeuw aan de kant van de weg maar niet genoeg om je op lange latten naar beneden te laten glijden. Daarna een super mooie route naar beneden en vervolgens eindigde we onze trip die dag in Healesville. Een totaal niet touristisch dorpje maar erg leuk voor ons. Wij spotte daar namelijk een cafeetje dat adverteerde met: "BOOKS, COFFEE, CHEESE". Daar wilde wij wel even een kijkje nemen en rende...uh... liepen enthousiast naar binnen. Tot onze grote vreugde stond daar een heeeeeerlijke bank (je bent al snel tevreden na drie maanden autostoel). In dit wonderbaarlijke cafeetje hebben wij genoten van een heerlijk kaasplankje (Hmmmm...LEKKER, kaas is lekker. Kan er nog van genieten, hoor je dat) met een rood wijntje erbij. Vervolgens hebben we ons de uren daarna verdiept in een kinderboek met detectieve zoekopdrachten. Geweldig, heerlijk relaxed, gezellig en leuk was dat. Aan het eind van de middag ging het cafe sluiten. We hadden nog niet alle oplossingen gevonden dus besloten we maar om het boek te kopen. (En 's avonds in de comfortabele autostoelen weer verder te speuren.) Deze mooie, heerlijke en bijzondere dag hebben we afgesloten met een groot ijs bij een ijscafeetje waar ze veel te veel verschillende soorten ijs hadden. Hoe kun je nou ooit je keuze maken?? Uiteindelijk toch gelukt hmmm...Haha.

Heerlijk, wat kunnen mooie dingen en onvergetelijke dagen toch in kleine hoekjes zitten. Blij dat ik een mens ben die daar zo van kan genieten (ook dagen daarna nog).

Nu heb ik jullie al een waslijst aan dingen verteld voordat ik eigenlijk het meest ongelooflijke verhaal ga vertellen die ik voor jullie in petto heb. Dus: "sit back and relax".

!!!WE HEBBEN ONZE AUTO (nu al) VERKOCHT!!!

Afgelopen twee dagen flink lopen boenen, schobben, wassen om alles schoon te krijgen. Vandaag rond 13.00u spik en span karretje in KingsCross Carmarket gereden. Vraagprijs op de ruit en..... we krijgen nog niet eens de kans om alle campingspullen mooi uit te stallen want er staan al mensen te kijken die al vrij snel laten blijken wel geinteresseerd te zijn. In; op; onder auto kijken. (Oeps, we hebben nog een lifter meegenomen die nu met zijn acht grote, dikke poten naar buiten kruipt....)
Mensen lopen weg, denken, denken, denken. Drie uur later zitten wij op ons kamertje in het hostel en hebben we gewoon onze auto al verkocht. Ongelooflijk mazzel (en goed doordacht economisch plan natuurlijk) dat we na zo'n korte tijd de auto al hebben verkocht. Een dingetje wat het uitbundig juichen nog even terughoudend houdt is dat we het geld nog niet cash in handen hebben. Morgen of overmorgen zal dat zijn. De mensen konden nog niet alles tegelijk pinnen. (Bekend probleem binnen de carmarket)
Dus de sleutel is nog niet officieel overhandigd aan een sing-a-song writer en haar manager uit Canada die aan het touren zijn door Australie. Maar het ziet er naar uit dat "ons" karretje dadelijk een carriere (hopelijk) op rolletjes kan zetten.

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Heel veel liefs van Karin die nu nog een heerlijke week met Jeroen in Sydney bovengronds kan spenderen i.p.v. in kelder "KingsCross". Wij zullen ons niet vervelen!!

  • 05 Oktober 2005 - 10:39

    Ingrid:

    Hoi lieverds!
    Fijn dat 1 oktober zo'n gezellige dag was! En wat de verkoop betreft: ik had geen enkele twijfel over jullie innemende verkoopkwaliteiten, maar dit slaat toch wel alles! Superfijn! Ik zal nog even duimen voor de definitieve goede financiele afloop!
    Liefs, mama

  • 05 Oktober 2005 - 13:15

    Mart:

    Lieve lievers,

    Mooi verhaal en een wel heel speciaal taartje.
    Wel wat houterig kaarsje.
    Wat een talenten, dus autoverkooper in N.L. kan ook.

    Liefs papa

  • 05 Oktober 2005 - 16:20

    Bernadette:

    Lieve Karin.
    denk je dat je alles gehad hebt, kom ik nog even je web-site bezoeken.
    Op 5 oktober 2005 feliciteren Sjaak en ik je alsnog van harte met je verjaardag van 1 oktober 2005.
    Zo te lezen heb je een geweldige verjaardag gehad, die is niet snel meer te evenaren.
    Toen jullie de auto kochten heb ik even bij Mart nagevraagd of je ècht een dochter van je vader bent, hij glom van trots toen hij dit bevestigde en nu is er ook voor ons geen twijfel meer mogelijk!
    Veel plezier samen in Sydney, liefs van Sjaak en Det.

  • 05 Oktober 2005 - 18:52

    Marrie:

    Hoi 'top'-verkopers' een 'standwerker' valt bij jullie in het niet! Zo ontdek je steeds weer andere kwaliteiten. Er ligt een weg naar nieuwe mogelijkheden open.....!
    Na zo'n verjaardag en toch wel zeer originele
    taart wens ik jullie nog een fijne week in Sidney.
    liefs, marrie

  • 06 Oktober 2005 - 10:02

    Hennie:

    Fijn te horen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad,moet ook!!!Ik zie het helemaal voor me,vooral dat taartje...leeeeeeuuuuuuuk!En de auto verkocht, top hoor!(ben je Nog rijker)
    Nou nog enkele dagen na genieten, en dan staan ze bij jullie weer te popelen om je weer eens stevig te knuffelen,geloof dat maar!
    Dus nu op naar 14Oct.
    Liefs Hennie

  • 06 Oktober 2005 - 14:53

    Annelie:

    Hey lief vriendinnetje die gelukkig heel binnenkort weer terugkomt naar ons mooie landje. Super om te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat jullie nog steeds overal zo van genieten. Ik hoop dat de deal met jullie auto snel afgerond is... dat hebben jullie weer mooi geregeld....ben trots op jullie. Een dikke knuffel en tot heel snel kus Annelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2005

Schoonheid!

08 Oktober 2005

Cash!!!

05 Oktober 2005

Gefinished bij Start....

23 September 2005

Het rondje bijna rond...

11 September 2005

Back from Out(back)
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 29709

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: