Cash!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu Cash!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

Cash!!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

08 Oktober 2005 | Australië, Sydney

Yes!! :) Het is gelukt. Zonder enige problemen is de auto gisteren dan officieel verkocht! Geld en sleutel overhandigd en daarna met hen meegereden naar een cafeetje aan de andere kant van de stad waar zij (www.AnnVriend.com) haar optreden gaf. Jeroen en ik op de achterbank; Ann en Chris voorin (rijdend en kaartlezend). Toch nog over de Harbour Bridge met de auto. Jeroen en ik kijken elkaar aan en denken hetzelfde: "dit hebben wij drie maanden lang gedaan in dit karretje" gek idee hoor om nu op de andere stoelen te zitten. Maar wat voelt het heerlijk dat we de auto aan deze leuke mensen hebben kunnen verkopen. Hopelijk hebben zij er ook een geweldige tijd mee.

Gisteren haar muziek dus voor het eerst gehoord en het was echt ontzettend mooi!! Wat een stem en pianospel!!
Daarna doorgezakt tot in de vroege uurtjes. Gezellig, heerlijk wij genieten nog steeds met volle teugen!!

Tot snel (whaa, nu echt. nu gaat het snel.hihi)

Hennie; bedankt voor het cadeau!! Hartstikke lief! Enne..ja ik zal je tip opvolgen ;)

Liefs Karin

  • 08 Oktober 2005 - 07:42

    Beppie:

    Haa Kaatje
    Gefelciteerd met de verkoop van jullie toch wel bijzondere 'car'.
    Ik vond je vorige verjaardagsverhaal erg grappig over de boterham met pindakaas met kaarsjes er op!
    Zeer orgineel dat heb ik nog nooit van Frank gekregen!
    Zeg..groetjes en tot snel!

    Beppie

  • 08 Oktober 2005 - 08:36

    Krista:

    Hey Karin,
    Jammer dat er weer bijna op zit. Geniet nog maar lekker van de laatste dagen. Doe ik ook. Voor mij is het namelijk ook bijna over. Ben net op tropisch eiland beland in Thailand om nog even te relaxen. De 16de kom ik weer aan in NL.
    Heel veel liefs van Krista

  • 08 Oktober 2005 - 08:57

    Ingrid:

    Lieve Kaatje! Auto verkopen en er meteen weer een avontuur aan vast knopen! Dat is niet toevallig. Als je open staat voor wat er om je heen gebeurt, gebeurt er ook van alles! Geniet er nog van, bijzonder mens, en tot over een week!!
    Liefs, mama

  • 08 Oktober 2005 - 09:44

    Marrie:

    Lieve Karin,
    Wat een geluksvogels met de verkoop en kunnen jullie ook nog zonder zorgen genieten van het laatste stukje wereldreis.
    Je hebt het toch maar mooi gedaan en veel gezien. Wat ik zo in jou bewonder is dat jij echt van hele kleine dingen kunt genieten en het dan ook nog zo kan omschrijven dat je denkt, 'ze mooi'.
    Tot vrijdag, marrie

  • 08 Oktober 2005 - 09:47

    Marrie:

    het moet natuurlijk ...Wat mooi!!! zijn.

  • 09 Oktober 2005 - 09:33

    Hennie:

    Lief Kaatje
    Jullie hebben de buit binnen,proficiat!Nou nog even relaxed genieten van de laatste dagen...alweer heerlijk voor jullie.
    Of worden jullie misschien ook rondtrekkende muzikanten(troubadour?)
    Wie weet?
    SCHRIJFSTER!!!!!!!!!!!!!
    Koop ik al jouw boeken,want jij blijft me boeien met jouw avonturen.Maakt niet uit meisje ,na zo'n avontuur heb jij je wel bewezen.JIJ MAAKT HET WEL .Daar ben ik heilig van overtuigd.
    Tot in budelland...Of komt er nog wat?Ik hoor het wel!
    Knuffels Hennie

  • 09 Oktober 2005 - 19:06

    Anne-Marie:

    Ik bewonder jullie positieve instelling! Dat trekt natuurlijk ook veel positieve mensen aan!!Ik hoop jullie gauw weer te zien!

  • 10 Oktober 2005 - 05:34

    Mart:

    Wat moet dat een goed gevoel geven om jullie auto zo snel te verkopen.
    Als beloning , dat jullie hem zo goed hebben behandeld geeft hij ook nog een extraatje weg.
    Nog enkele dagen en dan naar je geboorte land waar weer heel veel avontuur staat te wachten.

    liefs Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2005

Schoonheid!

08 Oktober 2005

Cash!!!

05 Oktober 2005

Gefinished bij Start....

23 September 2005

Het rondje bijna rond...

11 September 2005

Back from Out(back)
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 29711

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: