Het rondje bijna rond... - Reisverslag uit Geelong, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu Het rondje bijna rond... - Reisverslag uit Geelong, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

Het rondje bijna rond...

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

23 September 2005 | Australië, Geelong

Hallo!!

***Als eerste gefeliciteerd aan mijn Grote Kleine zus!! (Of is het nou zusje? Hoe zit dat ook alweer met dat Nederlandse taal?)***

Tja, daar rijden we dan nog steeds in ons bakkie rond. Af en toe een dashbord-klopje gevend blijft hij ons nog steeds trouw en rijden we langzaam weer richting het plekje waar wij hem gekocht hebben. Einde van deze geweldige reis komt in zicht. Momenten waarop ik terugkijk zijn hartverwarmend, momenten waarop ik vooruit kijk zijn evenals hartverwarmend! Want het vliegtuig richting Europa - Nederland nemen betekent eigenlijk het begin van een nieuwe reis. Een reis waar ik nu al naar uitkijk en die ik zo langzamerhand ook een beetje aan het plannen ben. Is het leven dan niet een levensgrote reis? Volgens mij wel!!

En ook al ben ik dadelijk terug in Nederland dan zal ik deze reis alsnog opnieuw beleven door het vertellen van verhalen, bekijken van foto's of ineens herinnerd worden aan fijne reisdetails. Door alle nieuwe indrukken die ik elke dag opdoe is het moeilijk bij te houden wat voor ontzettend gave, mooie, leuke, adembenemende, spannende en super SUPER momenten ik aan deze kant van de aarde heb gehad!

Vandaag Koala's gezien in het wild!!! (Om maar even iets ongelooflijks te noemen)
Over de Great Ocean Road gereden. Een van 's werelds mooiste kustwegen. Met mooie kliffen, rotsen, ruige zee, Twelve appostels (waarvan er nu ng maar 6 staan. Eentje is een paar weken geleden in elkaar gestort, andere al eerder)
Geweldig mooi National Park "The Gramians" gezien. Mooie wandelingen gemaakt. Gekampeerd op een mooie camping waar we via een dirtroad (in de regen) naar toe zijn gereden. Nou is onze auto ook "dirt"....

Ok, nu ga ik het echt proberen. Ik lijk achter een degelijke computer te zitten. Dus misschien, heel misschien....pssst foto's (fluisterend).

Doe mijn best.

Liefs Kaatje

p.s. Pap, dat zijn niet de mensen waarvan wij de auto gekocht hebben. Hoewel het verhaal erg hetzelfde is inderdaad.

  • 23 September 2005 - 09:05

    Hennie:

    He,Kaatje,,,(leuke naam klinkt zo lief)
    Tja,ik geloof echt wel dat het stilaan begint te kriebelen,richting 14 oct.En....
    Nederland is ook mooi,hoor!!!!!!!! Ik kijk er zelf wel naar uit,want ik vind het ontzettend knap van je, dat je daar aan de andere kant van de wereld,met de beperkte middelen die je daar hebt,zo'n mooie tijd hebt beleefd,petje af!En nou hoor ik daarnet (even een telf.tje gepleegt met Mart)dat je 1 october jarig bent jarig .Dus nou weet iedereen die dit leest HET!!! WAT ZAL JIJ VEEL FELICITATIES KRIJGEN!!!!!!
    Doooeeeeeei... Hennie

  • 23 September 2005 - 09:27

    Marrie:

    Wauw Kaatje... het is gelukt..! Wat een prachtige indrukwekkende omgeving. Nog even genieten en ik verheug me alvast op het weerzien en op al jullie verhalen!
    liefs marrie

  • 23 September 2005 - 09:53

    Karin:

    Ja!! Ik heb een paar fotootjes kunnen plaatsen.

    Liefs Karin

  • 23 September 2005 - 09:55

    Jeroen:

    Je zou het misschien niet zeggen, maar die thorny devil is dus anderhalve meter lang bij 30 cm hoog. Ze leven op een streng dieet van Koala's, Kangeroos en emu's.

  • 23 September 2005 - 10:56

    Ingrid:

    Lieve lieverd!
    Altijd weer heerlijk om iets van je te horen! Prachtige foto's!
    Fijn dat je na al die tijd toch ook weer zin hebt om naar Nederland te komen. Ik heb tenminste wel héél véél zin om je weer eens een warme knuffel te geven! Je moet het nu nog even doen met een computerknuffel!
    xxxxxx mama

  • 23 September 2005 - 10:56

    Hennie:

    Ben ik weer even,hoorde van jullie pap dat je bijna op zwart zaad zit,daarom heb ik je verjaardagskado wat eerder overgemaakt.Hoop dat je er geen pindakaas voor koopt,maar iets wat je heel lekker vindt.(Goeie tip niet?)Foto's zijn prachtig!Geniet ze
    Hennie

  • 23 September 2005 - 16:46

    Anton:

    Wie van herinneringen kan genieten, leeft twee maal, zei Martialis al, dus....

    Liefs (goed weer eens een foto van jullie te zien!)
    Anton

  • 23 September 2005 - 19:36

    Mart:

    Ha lievers,

    Ik geloof dat alles zowat op raakt, geld , tijd maar niet het avontuur.
    Ik denk dat dit niet te stoppen is. Geniet nog van de dagen dat je daar door brengt en maak maar een goeie prijs voor dat Ford Falconnetje.

    Liefs Papa

  • 25 September 2005 - 14:43

    Rentia:

    Hallo Karin en Jeroen,
    Je hebt gelijk als je zegt dat het leven een grote reis is,je weet nooit wat en waar morgen je brengt,maar als je er voor open staat valt er altijd wat te beleven.Ik hoop, dat nu jullie bijna aan het eind van jullie avontuur zijn,het jullie weer veilig terug zal brengen bij iedereen die naar jullie uitkijken.Liefs Rentia.

  • 25 September 2005 - 18:04

    Bernadette:

    Lieve Karin,
    de tijd gaat opeens snel.
    Het is bijna al gewoon dat je daar ver weg je avonturen beleeft waar wij hier van mee genieten.
    Liefs, ook van Sjaak, Det

  • 25 September 2005 - 20:59

    Debby:

    Hallo globetrotters! Geniet nog even van jullie laatste deel van de reis!!
    Kaat, in mijn reisboekje stond voorin: Het leven is een grote zoektocht waar je rustig de tijd voor moet nemen........en voor de mooiste dingen in het leven hoef je geen stuiver uit te geven(die hing ook boven mijn wiegje!..tijdje geleden al)
    Je verhaal lezende, ervaren jullie hetzelfde!Deze ervaring wordt je nooit meer afgenomen en het maakt je een ander mens!wat voor mens, verklap ik niet aan de NL's, dat ervaren ze zelf wel.....!
    Dag mooi mens!kus Debby

  • 30 September 2005 - 20:51

    Beppie:

    Heee Kaatje

    Ohhh je komt alweer bijna naar huis!! Wat gaat de 'tijd toch snel".
    Ik hoorde van mijn moeder dat jij morgen jarig bent en daarom wil ik je nu alvast van HARTE FELICITEREN vanuit BUULLAND!!! Ik wens je een heeeeeele fijne verjaardag toe!! En je cadeautje houd je maar te goed als je bij ons op de koffie komt...of ik bij jullie!!!
    Ha ha ik ga lekker ook een weekendje weg met onze vrienden....alleen niet zo ver als jij!
    Daarom feliciteer ik je vandaag alvast!

    Heel veel liefs, dikke knuffels..
    Beppie

  • 01 Oktober 2005 - 10:15

    Hennie:

    Lief Kaatje
    Op deze dag m'n beste meid .Word je met vele felicitaties verblijd.
    Allemaal wensen van ver over zee. Want iedereen Kaatje leeft met jou mee.
    Jij zocht voor een tijdje het avontuur.En beleefde de dingen met passie en vuur.
    Wij mochten meedromen op jou verhalen .Die jij als geen ander zo wist te vertalen.
    En vandaag lieve schat .Wensen wij jou proficiat!
    Blijf altijd lief Kaatje zo lief en spontaan.Dan zal voor jou elke deur openstaan.
    Vier je verjaardag en geniet met volle teugen.Je zal hem je leven lang blijven heugen.
    En ding hoop ik wel lieve Kaat.Dat je ons komt bezoeken in de Molenstraat.
    Dan drinken we met z'n allen een heerlijk glas wijn.En wat lekkers er bij,lijkt je dat niet fijn?
    O,ja voor ik het vergeet, dit moet je nog doen.Ook voor Jeroen een dikke zoen!
    Knuffels xxxHennie

  • 01 Oktober 2005 - 13:12

    Grote Kleine Zus!:

    He lieve kaat, Gefeliciteerd!!Gefeliciteerd!! Gefeliciteerd!!
    Het is maar raar om niet op je verjaardag te kunnen zijn en je zo alleen te kunnen feliciteren. Een hele fijne verjaardag, geniet ervan! Heel veel liefs en tot gauw(!!) Ook gefeliciteerd namens Paul. Heel veel liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Oktober 2005 - 09:53

    Opa En Oma Beckers:

    Karin,van harte gefeliciteerd met je verjaardag.De kus komt over een paar dagen want dan zien we jou en Jeroen weer in het "echt".Heerlijk tot ziens en geniet ook van deze laatste dagen met volle teugen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geelong

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2005

Schoonheid!

08 Oktober 2005

Cash!!!

05 Oktober 2005

Gefinished bij Start....

23 September 2005

Het rondje bijna rond...

11 September 2005

Back from Out(back)
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 29711

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: