Foto's!! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

28 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Nelson

Ik heb foto's geplaatst!!

Maar kijk even bij vorige bericht of in fotoboek. Daar vind je ze

Veel kijk- en genietplezier!

Liefs Karin

  • 28 Maart 2005 - 07:32

    Ingrid:

    Hoi lief Kaatje!!
    Superleuk om al die foto's te zien! Het ziet er fantastisch uit. Jij én het landschap. Ik zie dat je aan de andere kant van de wereld ook kleren kunt kopen! Leuk!
    Liefs, mama

  • 28 Maart 2005 - 09:31

    Nadja:

    Hello karin!! How are the kiwitjes in kiwiland?? Geweldig ziet het eruit! Over drie maanden ga ik ook die kant uit....Jahoe!!! Geniet ervan!! En blijf die mooie plaatjes sturen! Sla ze op in je grijze massa!! Heerlijk toch... kus Nadja

  • 28 Maart 2005 - 10:24

    Marrie:

    Hoi Kaatje,
    Wat een super mooie plaatjes van dit schitterende stukje NZ.
    Als de volgend tocht ook zo mooi is beloofd dat nog heel wat mooie foto's om van te genieten voor ons Nederlanders.
    (Ps. Hier is het zonder praatjesmaker soms ook erg stil.)groetjes, marrie

  • 28 Maart 2005 - 17:23

    Annelie:

    Wauw dat ziet er weer super mooi uit allemaal. Ben blij om te zien dat grote smurf goed zijn werk doet daar en goed op je past.Ook zijn rode mutsje komt erg goed uit bij al dat groen.....doe em maar de groetjes en een dikke kus van mij...en vraag even of ie dat ook bij jouw doet! Heel veel geluksmomentjes voor de komende dagen voor jullie tweetjes kus Annelie

  • 31 Maart 2005 - 08:32

    Tim:

    Hey Kaatje,

    Ziet er goed uit!!!

    Want een enorme uitdaging. Lijkt me wel ernstig zwaar genieten. Hopelijk blijf je niet vooral tijd daar...

    Veel liefs Tim

  • 01 April 2005 - 03:01

    Krista:

    Hey Karin,
    Hoe is het met het wandelen? Ik heb gister in de Franz Josef Glacier gewandeld. Wat een geweldige dag. We liepen echt gewoon tussen het ijs. Heel bizar. Hoop dat jij daar ook komt met je track. Ook het skydiven heb ik overleefd. Wat super zeg. Kan er nu met je over meepraten. Wandelze nog de komende dagen en we houden contact.
    Liefs van Krista

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2005

Schoonheid!

08 Oktober 2005

Cash!!!

05 Oktober 2005

Gefinished bij Start....

23 September 2005

Het rondje bijna rond...

11 September 2005

Back from Out(back)
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 29730

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: