Midden in die grote oceaan!!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu Midden in die grote oceaan!!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

Midden in die grote oceaan!!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Juli 2005 | Fiji, Nadi

BULA!!!!

("Hallo" in Fijiaans; Spreek uit op zeer relaxede maar wel luide manier zodat de ander je in ieder geval hoort! Mocht dit toch niet het geval zijn; verhef je stem nogmaals en roep het nog luider. Schrikreactie is niet altijd onvermijdelijk.)

In die grote oceaan op kleine (bewoonde) eilandjes. Relaxen onder de palmbomen. Gezellig met zijn tweeen elkaar avonturen vertellen van afgelopen maanden.

Nog niet verteld, wel gebeurt: we hebben een auto gekocht in Australie!!! Ook wel gennoemd "hutje op wielen"!! In sydney gekocht in de meest schrale buurt van Sydney (Kings Cross...) Drie verdiepingen onder de grond zaten backpackers, die hun reis er al bijna op hadden zitten, dagen te vertoeven bij hun karretje in de kelder van KingsCross Carpark. Daar hebben wij de mooiste en beste en trouwste (ja, ja hij blijft ons trouw ook de komende twee maanden. Heeft ie beloofd) auto gekocht met nog meer huishoudelijke/kampeerspullen/ eten/ en meer en meer erbij dan dat ik thuis bezit. (Heeeeele grote auto dus. Aan gezien ik dochter van verzamelaar ben...he pap ;) kusje.

Later meer verhalen. Fijitijd loopt af.

Liefs Kaatje

• 25 Juli 2005 - 07:41

Beppie:

Heyyy
    Wat gezellig Karin, zo met z\'n tweetjes. Jullie zullen geen praat te kort komen! Trouwens bedankt voor je kaartje!!!
    Veel plezier komende maanden....dat lukt vast..
    Groetjes Beppie

• 25 Juli 2005 - 07:54

Anne-Marie:

Leuk karin(en Jeroen)! Ideaal zo'n camper. Ik zal voor je duimen dat ie het houdt. Lot heeft een plaats in Maastricht. Nu dus kamers gaan zoeken. 'Maastricht'was 'Karin' dus er wordt nu veel aan je gedacht.
    Veel plezier!!!

• 25 Juli 2005 - 11:58

Annelie:

Hee lief vriendinnetje....op een of andere manier had ik bedacht dat jullie daar nu moesten zitten...de fuijieilanden.. volgens mij de meest mooie en geweldige plek om samen van te genieten! Ben benieuwd naar de foto's....vooral blauw....met wit en een palmboom zeker....heerlijk! Geniet er maar lekker van en daarna van jullie nieuwe aanwinst in Australie. Dikke knuffel kus Ann

• 26 Juli 2005 - 13:43

Mark:

hee kaat,
    superleuk... wist niet dat jullie daar ook naar toe gingen... ontzettend leuk om daar samen nog even bij te komen... fijn zeker, na al die maanden apart reizen... Geniet ervan!!!

• 27 Juli 2005 - 21:45

Ingrid:

Lieve Kaatje en Jeroen!
    Wij zijn weer terug van vakantie. Was heerlijk!
    Fijn dat jullie zo genieten samen! En natuurlijk blijft die luxe kar van jullie betrouwbaar!
    Nu even rust en dan weer gezellig met jullie rondreizen. Daar móet hij ook van genieten!
    Liefs, mama

• 27 Juli 2005 - 21:47

Mart:

Lieve Karin,

Waar blijft die foto van die super bak met al die spullen. Ik ben weer helemaal in mijn element als ik dit lees. Een echte Jacobs die weet dat alles wel eens van pas kan komen ook al is het voor anderen rommel. Als je hem verkoopt dan ga je zeker eerst op de rommelmarkt staan?
    Heel veel plezier en geniet er van.
    Ps. Als je geen rommel meer hebt kan Jeroen die wel maken.

Veel liefs Karin en Jeroen van Papa.

• 28 Juli 2005 - 19:30

Hennie & Piet:

Hallo Karin
    Heb laatst een hele mooie kaart van je gekregen. Bedankt, dat vonden we erg leuk!! Had al eerder gereageerd, maar deze poging was mislukt. Heb even mijn dochter te hulp gevraagd. En als het goed is gaat het nu lukken!
    Jullie pap zal wel jaloers zijn op jullie auto. Neem hem maar mee voor de verzameling! Verder nog heel veel plezier en probeer weer up to date te blijven met mijn reacties!!

Groetjes en heel veel plezier Hennie

• 29 Juli 2005 - 19:57

Mlon:

eey roen en karin!
    wij zijn weer veilig aangekomen! De vakantie was echt te gaaf, veel gezien en veel gelachen. Zo te horen is het daar ook prachtig dus geniet maar lekker met z'n tweeen. Dikke kusj Mlon

• 31 Juli 2005 - 11:05

Bernadette:

Lieve Karin,
    Leuk weer iets te horen(lezen) van jou.
    Fiji klinkt erg goed als plek om eens lekker bij te komen en elkaar verhalen te vertellen.
    En die auto, mocht die ook mee of staat die aan de kade te wachten?!
    Van Ingrid had ik begrepen dat het een auto met kampeerspullen is( ja ik blijf ook tussendoor op de hoogte), of is het toch een camper?
    Nou, verder genieten maar weer. Liefs voor jullie beiden ook namens Sjaak, Bernadette