En dan nu toch echt MET foto's!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu En dan nu toch echt MET foto's!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karin Jacobs - WaarBenJij.nu

En dan nu toch echt MET foto's!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

08 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Foto's!!!!!!!!!!

ga het nu echt proberen!!

Geniet ervan.

Kusjes

• 08 Augustus 2005 - 09:17

Beppie:

Ha ha
    Wat een gave bak!! Is dat een nieuw type caravan?? Maar Ideaal...waslijn...je kan er slapen en zo te zien ook genoeg rommel in maken!

• 08 Augustus 2005 - 09:57

Karin:

Sorry allemaal!
    Kan niet alle foto's plaatsen die ik wilde plaatsen. Zit iets tegen (fotoresolutie te hoog enzo. dat soort gedoe waarvan ik niet weet hoe ik dat moet verkleine) En shop gaat sluiten. Licht gaat nu ook uit.... hint??

Liefs Kaatje

• 08 Augustus 2005 - 14:38

Marrie:

Leuke camper!!!!!
    Passen jullie er ook nog in????

• 08 Augustus 2005 - 15:28

Anton:

Leuke "auto"!
    Ik zal niet opschrijven wat ik als eerste dacht...!
    Anton

• 08 Augustus 2005 - 18:36

Mlon:

eey karin en jeroen!
    Zeg,het valt me op dat die auto van jullie wel een beetje op de achtergrond van de foto staat! Heb ik gelijk of niet?
    kusje Marlon

• 09 Augustus 2005 - 07:08

Ingrid:

Ha die Kaatje en Jeroen! Inderdaad eindelijk een foto! Wat een auto! Ik snap wel waarom jullie je daarin zo thuisvoelen. Zijn de herinneringen aan Maastricht! (type Vinkenslag!)
    Liefs, mama

• 09 Augustus 2005 - 07:13

Ingrid:

Nu ik nog eens goed kijk en de reactie van Marlon lees, geloof ik dat jullie ons een 'beetje'voor de gek houden! Het is toch een witte auto!? Liefs, mama

• 09 Augustus 2005 - 07:24

Mart:

Hoi Karin en Jeroen

In eerste reactie was: Wouwwwwwwwwww wat een pooier bak, gaan jullie ook oud ijzer ophalen daar? Maar zoals ik uit de reactie's kon opmaken is het die witte.
    Staan jullie daar mee op de markt met een lingerie kraam ???????????

liefs papa

• 10 Augustus 2005 - 12:00

Linda:

Mooi zwart is niet lelijk!

• 11 Augustus 2005 - 06:19

Bernadette:

Hoi Karin en Jeroen, ik ben er mooi niet ingetrapt, heb de foto's gewoon van achter naar voren bekeken. Ik ken die Jacobsen- Bekkersen ondertussen wel!
    Maar.. mooie auto, ziet eruit alsof die jullie wel brengt waar je zijn moet. En het is een auto met inhoud dus dat kan niet meer stuk.